Reklamacje
Opis procedury reklamacyjnej:
Reklamacje można składać pod adresem biuro@aptekaalmus.pl, poprzez formularz kontaktowy lub w formie pisemnej na adres:
Almus B.Janczarek, K.Zielińska s.j.
Zakrzew 22A, 23-155 Zakrzew
Reklamacja powinna zawierać co najmniej:
• imię i nazwisko
• adres
• adres e-mail
• datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji,
• przedmiot reklamacji
• wskazanie żądania Kupującego,
• wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację.
Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie.
Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty prawidłowego złożenia.
Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail.
Reklamacje można składać pod adresem biuro@aptekaalmus.pl, poprzez formularz kontaktowy lub w formie pisemnej na adres:
Almus B.Janczarek, K.Zielińska s.j.
Zakrzew 22A, 23-155 Zakrzew
Reklamacja powinna zawierać co najmniej:
• imię i nazwisko
• adres
• adres e-mail
• datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji,
• przedmiot reklamacji
• wskazanie żądania Kupującego,
• wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację.
Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie.
Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty prawidłowego złożenia.
Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail.